قلعه‌نویی: نه لیست مازاد داده‌ام و نه خرید/ وقتی علیپور پشت ‌سرم حرف می‌زند یعنی راهم درست است
فرهنگی،اجتماعی
هروقت دیدی تنها شدی بدون خدا همه رو بیرون کرده تا خودت باشی و خودش ...
درباره ما

به وبلاگ من خوش آمدید
نویسندگان
لینک های ویژه
پیوندهای روزانه
طراح قالب
ثامن تم
دیگر امکانات

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 179
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1


مطالب اخیر وبگاه

سرمربی تیم فوتبال استقلال در واکنش به صحبت‌های علیپور مبنی بر رسیدگی به شکایات از او گفت: بسیار خوشحالم این افراد در موردم صحبت می‌کنند زیرا در این صورت معلوم است راه درستی را پیش گرفته‌ایم.

 قلعه‌نویی: نه لیست مازاد داده‌ام و نه خرید/ وقتی علیپور پشت ‌سرم حرف می‌زند یعنی راهم درست استبه گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری میبدما، امیر قلعه‌نویی پس از شکست دو بر یک استقلال مقابل تیم دسته سومی نفتون خاطرنشان کرد: ابتدا از تیم نفتون تشکر می‌کنم که حاضر به این بازی دوستانه شدند. به هر حال طبیعی است ما روی بازیکنان فشار آوردیم و یک سری بازیکنان هم که در شرایط بازی آنها را ندیده بودیم مورد ارزیابی قرار دادیم .

وی در مورد اولین حضور برخی از بازیکنان از جمله حقی، باصفا، جودکی و نحوه عملکرد آنها خاطرنشان کرد: باصفا یک مصاحبه‌ای انجام داد که نباید این کار را می‌کرد. به هر حال زمانی که تیم می‌بازد عملکرد خوبی نداشته و این بازیکنان پشتیبان تیم هستند. باصفا یکی از آینده‌دار‌های استقلال می‌تواند باشد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال یادآور شد: این گونه نیست که باصفا ناگهان بیاید و بخواهد مشکلات استقلال را حل کند در آن حد نیست اما او کم کم می‌تواند در شرایط بازی قرار بگیرد و به آینده استقلال کمک کند.

قلعه‌نویی در مورد دیداری که شنبه مقابل نفت تهران دارد و عدم حضور ملی‌پوشان و همچنین مصدومیت بازیکنانی از جمله جمشیدیان و قاضی تصریح کرد: ما هم اکنون به 4 قسمت تبدیل شده‌ایم یک قسمت مصدومین تیم هستند، قسمتی ملی‌پوشان قسمتی بازیکنان امید و یک قسمت که ما تشکیل می‌دهیم. به هر حال باید مقابل نفت قرار بگیریم.

سرمربی استقلال در مورد اینکه آیا از عملکرد بازیکنانش در دیدار مقابل نفتون راضی بوده، گفت: ‌از برخی راضی بودم و از برخی ناراضی.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود استقلال در نیم فصل قصد دارد برخی بایکنان را جذب کند و برخی بازیکنان در لیست مازاد این تیم قرار دارند و قرار است از جمع آبی‌پوشان جدا شوند،‌تاکید کرد: خدا را گواه می گیرم که نه لیستی را داده‌ام که کسی از تیم جدا شود و نه لیستی داده‌ام که کسی را می‌خواهیم. ما به دنبال یک هافبک بازی‌ساز خارجی هستیم و احیانا یک مدافع راست هم جذب کنیم.

قلعه‌نویی افزود: به هر حال در نیم فصل جابجایی‌ها رخ می‌دهد مگر اشکالی دارد؟ قانون گذاشته‌اند که جابجایی صورت بگیرد و این مسئله هم اشکالی ندارد.

وی در مورد اینکه علیپور اعلام کرده شکایت از قلعه‌نویی را پیگیری می‌کند و آیا از او شکایتی شده است، یادآور شد: آقایان رسیدگی کنند ما هم خیلی خوشحال می‌شویم. زمانی که آقایان در مورد آدم صحبت می‌کنند نشان می‌دهد که هم سالم کار کرده‌ایم و هم راه درستی می‌رویم. از این بابت بسیار خوشحالم که این موضوع نشان می‌دهد هم پاک بوده‌ایم و هم سالم کار کرده‌ایم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







مربوط به موضوع : <-CategoryName->
نویسنده علی زارع مهرجردی در دو شنبه 22 مهر 1392 |

طراحی و کدنویسی قالب : علیرضاحقیقت - ثامن تم

Web Template By : Samentheme.ir

موضوعات مطالب
آرشیو مطالب
پیوندهای وبگاه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فرهنگی،اجتماع





برچسب‌ها